Bild
0

Dagens ”intressanta dialog” via instagram och sms.

Detta är ett hop plock från instagram och sms. Instagram kontot är Karins mosters. Jag fick veta att hon hade publicerat detta foto med tillhörande text. Kände att jag vill kommentera det. Det gjorde jag via sms. Ja ni kan själva läsa. Det jag finner intressant är hur hon väljer att svara på det jag skriver som jag gör via sms. Konversationen är i kronologissk ordning nedanför. Enligt mig märks det tydligt hur mostern vill få det att verka som om jag kontaktat henne på ett helt annat sätt och framfört något annat än vad jag gjort. Döm själva!

Jag lovade att publicera den och hon hade inga invändningar. Inga som framförts till mig i alla fall. Kanske är det för att hon är så intelligent?

Detta är vad jag ville visa.

Tycka vad man vill men det är en olustig utveckling i det som skrivs…sen är frågan om jag överhuvudtaget skulle kommenterat men detta är en störd story. Detta visar bra hur det går till. ”Folk vet inget bara en version och den dömer man från.

Manipulation är ämnet något som jag skrivit en del om i bloggen tidigare vilket är centralt i detta sjuka.

Avgör själv!

Kommentera

