Bild
7

En Smurf.

Karin har gjort en Smurf i lera i ett av de projekt barnen har på förskolan.

Fötterna hade trillat av. ”Pappa jag vill ge dig denna men den är trasig” visade Karin för mig. Jag kan lagde den sa jag. Jag fick med den och nu har jag limmat på fötterna. När den var lagad lovade jag att visa henne. Nu är den klar och jag kommer att se till att Karin får se den lagade Smurfen. Inget kommer att kunna stoppa mig från att hålla vad jag lovat Karin. Eller ens från att ha kontakt.

 Anytime, anywhere, älskar dig Pappa Mike ❤🌷🌞✌

7 thoughts on “En Smurf.

    • Nej. Hon stämde igen och umgänget drogs in. Allt på lögner. Domaren brydde sig inte att kolla upp något. Nu väntar vi på att vi ska ses med umgängesstöd. Helt galet! Svenskt rättsväsende är ett skämt och ett hån. Barn och föräldrar trakasseras! 😦 Mamman är långt ifrån som hon ska vilket jag kommer att bevisa…tillslut. Detta är tungt. Orolig för Karin med allt detta sjuka hattande.Tack som frågar!

      Gilla

      • Men det är ju inte klokt att det får gå till på det här sättet!!! Är det ingen som frågar Karin?

        Gilla

      • Inte än. Problemet kan vara med att prata med barn att de inte vågar säga som det är för de vet att det får konsekvenser från den förälder de bor med eller träffar mest. Det är svårt. Jag hoppas de pratar med henne och att det vi har ger henne kraft att stå emot mammans påtryckningar.

        Gilla

Kommentera

