Bild
0

Vårfest på förskolan 170511.

Jag hoppas den blir bra och att du har kul! Pappa var bjuden men på uppdrag av vårdnadshavaren ska jag avvisas ifall jag kommer. Då har jag en formell inbjudan.  Detta har både personal och förskolechef Inger Grans informerat om. Det finns dokumenterat. Vill inte att det blir konstigt (varför det nu skulle bli det? Historiken talar sitt tydliga språk här.) så jag går inte dit. Vad för vårdnadshavare ber förskolan avvisa en pappa som barnet vill träffa? Så klart ingen som är vid sina sinnens fulla och tänker på barnet. 

Vi ses! Älskar dig Pappa Mike 🌷❤🌞

Kommentera

