Bild
0

Veckans vykort 170516.

Kortet speglar inte någon generell glädje men defenitivt den glädje som infinner sig när Karin och pappa möts och umgås. ❤🌷🌞

Vem vill hindra det? Seriöst. Den som ligger bakom det är inte frisk. Det finns inget mer att säga om det. Det är helt sjukt.

Att dessutom svenska myndigheter går på skiten och tillåter den fortgå är obegripligt.

Det är inte jag som förstörs utan en oskyldig liten tjej som inget hellre vill än att få vara med sin pappa och slippa bråk.

Det finns inga ursäkter och ALLA vet hur sjukt detta är. INGEN förälder med äkta kärlek och omsorg om sitt barn gör på detta sätt. Sedan kan du leva i din sjuka värld bäst du vill.  Mig kommer du aldrig åt du skadar enbart Karin mer och mer…

Vad du inte har kapacitet att förstå men till skillnad från dig är jag trygg, har den kärlek jag behöver och lever i verkligheten. Du blir aldrig hel och att begränsa Karin lär bara göra dig ännu mer tom….❤🌷🌞 

Jag är beredd att stå för mitt handlande som görs 100% med kärlek till Karin och övertygelse om att det jag gör en dag kommer visa vem du är. Karin älskar mig, mår bra med mig och är trygg med mig. Det kommer du att erfara mer och mer…

Sköt du ditt. Jag har mitt och förstå att Karin har två föräldrar. Hon behöver bägge.

Kommentera

