Bild
0

Jag fick ännu en fin present av Karin ❤

Detta är återigen ”flera” i en. Allt är inslaget i plastfilm för att inte de lösa delarna ska komma bort. Bakom den teckningen vi ser finns en teckning till. 

Den andra teckningen visar vår hemliga koja och labyrinten man måste gå för att komma in. Det finns två ingångar till den som är markerade med hjärtan. 

Detta har hon lagt ner tid på och även använt saker från som tillhör leksaker hon har ”men dem får du pappa jag vill de” Bilden visar inte allt och gör den inte rättvis. Oavsett så är det tanken som räknas och detta är gjort med Kärlek.

Jag gillar bilar. Det finns en bil jag tänkt köpa. Jag har nu bestämt att inte göra det. Pengarna kommer gå till Karin på ett speciellt sätt. Jag säger inte mer än så. ☺

Älskar dig underbara Karin. Du är otrolig, smart och kärleksfull. Det gör detta så mycket enklare. Pappa Mike 🌷❤🌞

Kommentera

