Umgänges helg 170915

Jag tycker det är något av det mest missbrukade ord jag någonsin hört. Därav att jag inte gillar det!

Vad jag egentligen vill skriva om är den intressanta aktivitet som råder på bloggen dessa ”hämtningsdagar”. Det är alla möjliga nationaliteter som tycker bloggen är intressant dessa dagar. Just denna dagen är det Polen.

Så klart är det ingen polack som hänger på bloggen idag lika lite som en maltes en annan dag.

Försök att kamouflera ip brukar misslyckas. Allt loggas.

Det är meningen att alla som vill läsa kan det. Intressant är att de som hävdar att de inte läser bloggen gör det via omdirigering till andra länder och tror de är anonyma. Icke.

Karin kan inte vänta tills jag hämtar henne ivrig att få göra saker på hennes villkor och som hon vill.

Är hon trött även denna gången? Min gissning är ja. Det är taktiken att sabotera umgänget en klassiker från föräldrar som inte drar sig för barnmisshandel.

Tiden kommer säga sitt!

❤🌷🌞🐞🎀

Kommentera

