Tack Karin för en härlig helg!

Du är värd så mycket mer och jag lovar du kommer inte behöva ”vara bara hos mamma tills du blir 19” (hur har ett barn den kunskapen?) Någon som hört något så sjukt?

Jag slutar aldrig att förvånas över vad jag får höra. Det är både skrämmande och tragiskt. Jag kommer publicera mycket av det i ett inlägg längre fram.

Fram tills vi ses nästagång hoppas jag du har det bra och att du lär dig mycket och har kul på lektionerna, i skolan och även när du inte är i skolan. Vykort kommer som vanligt och det enligt dina önskemål.

Nätagång vi ses då är det barn/vuxen fest som gäller 🙂

När som helst och var som helst! 🌷🌞🐞🎀❤

Älskar dig Pappa Mike 😊

Kommentera

