Ser du var detta är Karin?

image

Jag tog en sväng förbi förskolan.
Såg igenom fönstret kapsylerna du pratade om. Jag vet att du inte ljuger för pappa du behöver inte bevisa något!
Bevisningen står jag för om det skulle behövas. Jag skulle aldrig ljuga för dig och vet du inte heller skulle göra det.
Att du blir osäker ibland det förstår jag. Jag förstår det verkligen och det smärtar mig att du ska behöva vara det och ännu värre känna att du måste välja sida. Det kommer ALDRIG slå tillbaka på dig från pappa det lovar jag!! Hoppas du kan vara öppen och stå emot när du blir osäker och känner dig trängd. Du ska inte behöva ha det så!

En vårdnavshavare ska se till barnets bästa och tillgodose barnets alla behov. Speciell hänsyn tagen till barnets ålder. Hur funkar det i dag och gjort de senaste åren?
Jag gör vad jag kan och det så fort det går. Då ska du veta att inget går fort i detta sjuka. Mer om det en annan gång…

Jag älskar dig, saknar dig och hoppas du får en bra vecka!

Puss och Kram Pappa Mike ☺

Pappa håller vad jag lovat…

image

Inget problem att göra det. Det enda som bekymmrar mig ( förutom hur du har det ) är att det kan gå sönder. Bandet är inte direkt jätte hållbart om det skulle fastna i något eller så.

Jag har det på mig varje dag. Bara nu i helgen som jag tagit av det då jag inte velat att det ska gå sönder när jag grejat och haft mig!

Nu ska pappa ut hoppas du också får vara ute och göra något kul!

Saknar dig! ❤